Hadiah comel untuk yang tersayang!
Pelbagai barangan comel untuk kamu dan si dia!
Memaparkan catatan dengan label Contest. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Contest. Papar semua catatan
3
toink2 ^_^

Adira Husna diriview :)

Assalamualaikum :)
Firstly thanks Najihah Najmy for reviewing my simple blog, 
akk skrang bz x sempat nk update blog ap lg review2 ni, rajinnye Najihah ni, huhu

Print Screen sket tnjuk, ape yg d riview, ;-) hehe

* Sweet girl btol kot, tp sweet blog, x la, hehehe, gurau2, x sweet pon la, biase2 sje,
 baru belajar kenal dunia blogging, cm Najihah da lme tape :)

* Pink, yea, I choose pink bcoz thats my fav colour!! weeee ^0^

* Dec 2009, akk sgt x active dulu, wat blog g2 je, skrg je xtive sket je la, huhu

* 1 post 1 page, oooo, mcm 2 ye, tq cadangannye :)

* Widgets, susun atur blog akk mang hancus la deq, x pandai nk mengemas2 ni, hehe

* header, weeeee tq deq ^^ doodle akk gune paint aje, hihi, yg tulisan gune photoscape aje 
n gimp, byk blaja dr blog kwn2 lain ^^

* Labels bolokk! maksudnyee terukk, huhu, maen letak aje 2 deq :D

*Active blogger, owh tidak sama sekali, huhu

Lastly, sahabat2 yg bace entry ni jom2, follow blog n like fb page blog ni, moga ada manfaat :)

tq Najihah for the review, jom jenguk blog dye :)



Mencari hadiah comel untuk yang tersayang?

(: Lailahaillallah Muhammadurrasulullah :)

2
toink2 ^_^

Nak cari sponsor untuk Contest?


Yeay3, morning! Ada yang nak buat contest pape ke? Nak cari sponsor? Jom adakan usaha sama demi kebaikan blog kita, hehe, 2 je nak cakap, ada pape emel saya ea, kalo berminat, jgn segan2, trus je anta emel, kita bincang k ^_^

That's all, salam alaik :)

*nak emel, sila komen ye*





Mencari hadiah comel untuk yang tersayang?

(: Lailahaillallah Muhammadurrasulullah :)

5
toink2 ^_^

CONTEST ' NAK SKIRT DARI NORZI BEAUTILICIOUS HOUSE'


Pettt Petttt~ Beri laluan, nak join contest lagi, hehe ^0^ Comel je muke baby 2, anjat dye dengar ada contest best ni, dapat skirt free, skirt 2 sgt comel, berkenan pulak, join la, kot2 dapat, x dapat tape, redha je, huhu, sedeyh :D

Bawah ni banner nye, sesape yg nak join, jom2 klik beramai2!!

Banner Norzi Beautilicious

Makluman 

Followers ke 565*
Likers ke 18 527*

(sebelum ni da like, so tatau nom brape, yg 2 nom likers skrg)

Mangsa2 saya yg di tag ^_^

Kisah kasih ibu

Nurdzafirah

Si kiut

Princess

Datin

Pesak Arsenal

Ms Oreo

Yana

Ukhti

Najihah

oke done! bubye  

Mencari hadiah comel untuk yang tersayang?


(: Lailahaillallah Muhammadurrasulullah :)

Copyright© All Rights Reserved Adira Husna Here at adirahusna.blogspot.com