Hadiah comel untuk yang tersayang!
Pelbagai barangan comel untuk kamu dan si dia!
4
toink2 ^_^

Durian Crepe Sodap

Assalamualaikum sahabat2 penghuni syurga ^_^
Mesti korang semua dah pernah makan doyan crepe ni kan, sedap x?
 Bagi saya yg kurang sikit minat pada doyan ni,
x suke sangat, mula2 je la, pada gigitan pertama, hehe,
 lepas 2, mkn kali ke 2, sedapnyee!!
 tq abgku yg sudi banje doyan crepe ni! :D


Teringin sangat nak buat sendiri doyan crepe ni, tapi x blh skrg la sebab kat tempat blaja kan..
 Nanti da balik rumah, sy akan cuba. Bagi sesape yg nak cuba juga buat sendiri doyan crepe,
 boleh tengok resepinye kat bawah ni  ^_^  Jom3 ^_^




Bahan2

Isi Durian (Buang Biji)
50g Tepung Gandum
1 Penutup Esen Vanilla..
Pewarna ( Terpulang )
1 Sudu Besar Tepung Ubi Kayu
1 Biji Telur
3 Sudu Kecil Butter (Cairkan)
160 ml Air
40 ml Susu Cair
2 Sudu Besar Gula Halus

Cara membuatnya, [  Klik Sini ]

Selamat mencuba! ^_^

Mencari hadiah comel untuk yang tersayang?

4 ulasan:

  1. salam singgah & follow

    akak lum rasa he he tapi skrg musim durian tgh pulun durian je

    BalasPadam
  2. umialya :: amek banyak pon xpe~ hehe

    BalasPadam
  3. mama :: akk kne rase!! mne tau kot2 jtuh cinta~ :P

    BalasPadam

Copyright© All Rights Reserved Adira Husna Here at adirahusna.blogspot.com