Hadiah comel untuk yang tersayang!
Pelbagai barangan comel untuk kamu dan si dia!
0
toink2 ^_^

Doa Seorang Hamba




Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah...Segala kesyukuran aku panjatkan pada Allah Taala.Selawat dan Salam ke atas junjungan Nabi Muhammad s.a.w.

Alhamdulillah..Allahuakbar..Subhanlalah..
Syukur yang tidak terhingga Ya Allah, Kau masih berikan aku nikmatMu ini..

Allah..Allah..Allah..

Kerana nikmatNya, aku masih lagi bernafas pada waktu dan ketika ini.
Kerana hidayahNya, aku masih tetap berpegang teguh pada TaliNya.
Kerana rahmatNya, aku sentiasa membasahkan bibir dengan zikrullah.
Kerana pertolonganNya, aku berusaha menjadi hambaNya yang tahu bersyukur.
Kerana inayahNya, aku masih lagi dapat merasa nikmat Iman dan Islam.

Ya Allah,
Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui atas segala yang berlaku.
Kau permudahkanlah segala urusanku.
Jadikanlah aku seorang hambaMu yang pandai bersyukur dan tidak kufur nikmat.
Berkatilah segala sesuatu yang aku lakukan.

Ya Allah,
Sesungguhnya Kau Maha Berkuasa atas setiap sesuatu.
Syukur kerana Kau memberikan nikmat yang tidak terkira kepadaku.
Aku bersujud dan memohon keampunan kepada Kau.
Terlalu banyak nikmat Kau yang aku kufur.
Berikanlah aku kekuatan untuk sentiasa bermujahadah di JalanMu
Janganlah Engkau palingkan hatiku setelah Kau berikan HidayahMu.

Ya Allah,
Sesungguhnya Kau Maha mendengar lagi Maha Bijaksana.
Dengarlah rintihan hambaMu ini.
Detikkanlah hatiku untuk sentiasa mengingatiMu.
Jauhilah aku dari segala godaan dan dugaan.
Makbulkanlah doaku.

Amin..Amin Ya Rabbal Alamin...

~ aqma, tetap kuat, kuat, kuat! InsyaAllah..Sesungguhnya Allah sentiasa bersama orang-orang yang bermujahadah di JalanNya ~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright© All Rights Reserved Adira Husna Here at adirahusna.blogspot.com